محل لوگو

راز اصلی فروشندگان فالوور و لایک


راز اصلی فروشندگان فالوور و لایک

فروشندگان فالوور و لایک در اینستاگرام هر ماه درآمدزایی های میلیونی را دارند! آیا شما هم فکر میکنید این فروشندگان از روش های افزایش فالوور مثل سکه و یا ربات و اینجور چیزها استفاده میکنند؟ اگر شما طرز فکر بالا را داشته باشید مطمئن باشید که سخت در اشتباه هستید! فروشندگان فالوور و لایک در اینستاگرام از روش راز گونه ای به نام سرور اصلی استفاده میکنند. در این پکیج شما به سادگی میتوانید روش اصلی این نوع وب سایتها و افراد را براحتی یادبگیرید و وارد دنیای میلیونی فروش فالوور و لایک اینستاگرام شوید. مواردی که در این پکیج یاد میگیرید :

چگونه با روزانه کمتر از یک ساعت کار ساده، ماهانه 1.5 تا 3/000/000 تومن درآمد داشته باشید؟

چگونه در کمتر از 5 دقیقه، 5 هزار فالوور به پیج بزنیم چگونه در کمتر از 5 دقیقه، 5 هزار لایک به پست ها بزنیم؟

افزایش فالوور واقعی با سرور های قدرتمند و پرسرعت افزایش فالور خارجی واقعی با کیفیت بالا با سرورهای قدرتمند افزایش فالور ایرانی واقعی با سرورها و سرویس های ویژه افزایش فالور خارجی و ایرانی با قابلیت بالای سفارش و دریافت 100 ها هزار فالور افزایش لایک با سرور های قدرتمند و پرسرعت لایک های پرسرعت از ایران و تمام نقاط جهان افزایش بازدید ویدیو و کامنت و خدمات لایو و استوری جدید خرید میلیون ها فالور ایرانی و خارجی با مبلغ های بسیار جزئی آموزش استفاده از روش های سرور اصلی و... تمام خدمات بالا در پکیج آموزشی ,کاملا به زبان فارسی و تصویری آموزشی تولید شده و از سرور اصلی(پنل اصلی)استفاده میشود که با ورود به بازار اینستاگرام شما میتوانید در مورد هر یک از سرویس ها بالای 50 الی 80 درصد سودآوری کنید.

آموزش کاملا تصویری و جامع که شامل :

روش اصلی فروشندگان فالور اینستاگرام،آموزش ایجاد لایک توسط سرور تا سقف 30 هزار لایک در هر ساعت،این پکیج حتی گوگل هم درآمد بالا این حوزه پرسـود را اثبات میکند! آمار جستجوی گوگل برای فروش فالوور آمار جستجوی گوگل برای فروش فالوور اگر شما،‌ فقط 1 درصد این افراد، فقط 1درصد را به کسب و کار خودتان جذب کنید، چه می شود!؟

بگذارید کمی کمکتان کنم… به عبارتی درآمد سالانه شما به 100 میلیون تومن خواهد رسید. در طول این یک سال، پشتیبانی و آپدیت های آموزشی جدید را دریافت میکنید و کسب و کارتان را منحصر به فرد میکنید.

آیا این محصول هزینه جانبی دیگیری هم دارد؟

خیر به هیچ سرمایه اولیه نیازی نیست .

این روش اصلی فروشندگان فالوور می باشد؟

چیزی که همیشه و به صورت رازگونه در مورد فروشندگان فالوور و لایک صدق میکند این هست که این افراد تنها با چهار کلیک میلیونی درآمدزایی میکنند و از روشی استفاده میکنند به نام روش اصلی فالوور و لایک سرور که شما در این پکیج دقیقا با این موارد آشنا میشود. سرعت بالا شما اگر بخواهید 3000 تا لایک بزنید با سرور معرفی شده در این پکیج تنها و فقط در کمتر از 15 دقیقه تکمیل میشود.

بدون نیاز به سکه جمع کردن در این روش اصلی اصلا نیازی به جمع کردن سکه و یا همان امتیاز و یا استفاده از ربات نیست. روش فروشندگان این روش دقیقا همان روشی هست که فروشندگان خدمات اینستاگرام استفاده میکنند. محتویات این پکیج منحصر به فرد است و در جایی گفته شده است؟

در این پکیج به شما اطمینان میدهم که تمام موارد آموزشی منحصر به فرد و کاملا کاربردی هست و با هر دانش و مهارتی که دارید میتوانید از این پکیج نهایت درآمدزایی را بکنید و تنها به یک حساب اینستاگرام،

میزان درآمد کاربران اینستاگرام: – 26٪ از کاربران اینستاگرام کمتر از 30 هزار دلار در سال درآمد دارند.

– 27٪ از کاربران اینستاگرام بین 30 تا 50 هزار دلار در سال درآمد دارند.

– 30٪ از کاربران اینستاگرام بین 50 تا 75 هزار دلار در سال درآمد دارند.

– 26٪ از کاربران اینستاگرام بیش از 75 هزار دلار در سال درآمد دارند.

-49.8 درصد از برندها از اینستاگرام استفاده کرده اند. انتظار می‌رود این آمار در سال 2017 به 70.7٪ درصد برسد. به کسانی که زودتر ثبت نام میکنند یک هدیە بە ارزش 20,000,000تومان دادە میشود. سوالات متداول و همیشگی کاربران ؟

الآن من نمی‌توانم در این دوره شرکت کنم؟

اگر به هر دلیلی نمی‌خواهید در این دوره شرکت کنید انتخاب با خود شماست ولی یک فرصت بی‌نظیر را برای کسب درآمد از دست می‌دهید و همچنین این دوره باعث استقلال مالی شما می‌شود و می‌توانید با گذراندن این دوره ماهانه 3 میلیون تومن درآمد داشته باشید. آیا مطالب این پکیج برای من کاربردی است؟

در این پکیج وقت شما را با مطالب تئوری تلف نمی‌کنیم. تمامی آموزش‌ها دارای یک دستورالعمل کاملا عملی می باشد یعنی دقیقاً شما می‌دانید که در کجای مسیر هستید و چه‌کار باید انجام دهید. من هیچ اطلاعاتی از کسب درآمد از اینترنت مخصوصا اینستاگرام ندارم آیا می‌توانم در این دوره شرکت کنم؟

من شغل دارم آیا می‌توانم از این حرفه برای شغل دومم استفاده کنم؟ 100 درصد. چه زمانی این پک بدستم می رسد؟

بلافاصله بعد از سفارش و پرداخت، لینک دانلود برای شما نمایان میشود. آیا این دوره فقط به فروش فالوور محدود میشه؟

خیر. این دوره شامل تمامی خدمات اینستاگرام هستش که شامل: فروش فالوور، لایک، کامنت، ویو ویدیو و بازید استوری اینستاگرام. آیا این روش همیشگی هست و هیچ وقت از کار نمی افتد؟

در جواب شما باید بگویم که این روش همیشگی هست و یک منبع عظیم سرمایه در این حوزه در جریان هست و هیچ وقت این منبع اشباع نخواهد شد.در این زمینه اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی داشته باشم آیا باز هم پشتیبانی خواهم داشت ؟

بله در این مسیر میتوانید از پشتیبانی و مشاوره رایگان بهره مند شوید که این مشاوره رایگان از طریق ایمیل و تلگرام و یا تماس تلفنی انجام میشود. مدت زمان استارت کار و وارد شدن به این حوزه چقدر زمان میبرد؟

نیاز به مهارت خاصی برای شروع در این حوزه دارم ؟ نیاز به هیچ مهارتی ندارید و کار آسانی در پیش دارید. این پکیج دارای گارانتی هست ؟

ما از عملی بودن تمامی مراحل کار اطمینان کامل داریم چون خودمان هم از این روش استفاده میکنیم ولی همچنان از گارنتی نیز برخوردار است. از این پکیج برای افزایش فالوورهای پیج خودم نیز میتوانم استفاده کنم؟ بله قطعا و اینکه با این روش میتوانید کسب وکار خودتان در اینستاگرام را متحول کنید. با دانستن محتویات این پکیج میتوانم در هر ماه درآمدزایی کنم ؟

بله و اینکه با یک جمع و تفریق ساده در حداقل ترین شرایط میتوانید با فروش فالور و لایک در روز ماهانه مابین 1 الی 2 میلیون تومان تنها در ماه اول درآمدزایی خالص داشته باشید با تهیه این پکیج موارد زیر را نیز دریافت میکنید.افرادی که می‌خواهند وارد دنیای کسب‌وکار اینستاگرامی شوند و دوست دارند با پیج اینستاگرام‌شان درآمد چند میلیون تومانی در ماه داشته باشند. افرادی که به دنبال قدرت در کسب و کار هستند و میخواهند در کوتاه ترین زمان، بیشترین سود ها را بدست بیاورند. قیمت این محصـول گران است؟

شاید این سوال در ذهنت پیش بیاید که چرا قیمت این محصول زیاد است. اما قبلش اجازه بدهید یک سوال بپرسم. قیمت این محصول نسبت به چه چیزی زیاد است؟

به احتمال خیلی زیاد تلفن همراه تان قیمتی بسیار بالاتر از این محصول دارد با این تفاوت که روز به روز از قیمت تلفن همراه تان کاسته می شود اما در عوض با تهیه این محصول روز به روز حساب بانکی تان پر تر می شود. اگر یک متخصص حرفه‌ای در حوزه فروش فالوور شوید: زمانتان دست خودتان خواهد بود خدمات را که به مردم میدهید قیمت آن را خودتان تعیین می‌کنید. محدودیت سنی ندارد به استقلال مالی دست پیدا میکنید استقلال مکانی دارید ( هرکجای دنیا که باشید، میتوانید بفروشید و درآمد کسب کنید ) شما می‌توانید در این دوره شرکت کنید و سال97و98 خودتان را به سال رؤیایی خودتان تبدیل کنید. و یا این‌که میتوانید مانند سال گذشته به کار خودتان ادامه دهید. کاری ما که امروز انجام دهیم، نتیجه مشخصی در آینده دارد. همانطور که شرایط امروز مان بخاطر کارهایی که در گذشته انجام داده ایم بوجود آمده است.

پشتیبانی قبل و بعد خرید:

tablighat.msl@gmail.com


مبلغ واقعی 367,347 تومان    51% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 180,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1133

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما